מדיניות ביטולים
מדיניות ביטולים זו מנוסחת בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א–1981.
במקרה של סתירה בין הוראות מדיניות זו לבין הוראות החוק – הוראות החוק יגברו.
הלקוח רשאי לבטל את ההזמנה שביצע באתר, בהתאם לתנאים המפורטים להלן:
ביטול הזמנה
-
ניתן לבטל הזמנה לפחות שני ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.
-
ביטול שיבוצע בטווח של פחות משני ימים, שאינם ימי מנוחה לפני מועד הפעילות, לא יזכה את הלקוח בהחזר כספי.
שינוי מועד הפעילות
-
ניתן לבצע דחיית מועד הפעילות (ולא ביטול), עד 24 שעות לפני מועד הפעילות, בכפוף לתיאום עם צוות Jumpix ומועדים פנויים.
-
דחיית הפעילות תיחשב כזיכוי עתידי לשימוש במועד חלופי, בתוך תקופה שלא תעלה על 60 יום ממועד ההזמנה המקורי.
אי־הגעה או ביטול מאוחר
ביטול או אי־הגעה בניגוד למדיניות, תיחשב כהשתתפות בפעילות ולא תזכה בהחזר או בזיכוי.
אופן הבקשה
כל בקשה לביטול או שינוי מועד יש להגיש בכתב באמצעות דוא"ל עם ציון שם מלא + תאריך ושעת הפעילות.
שיקול דעת החברה
Jumpix שומרת לעצמה את הזכות לשנות או לעדכן את מדיניות הביטולים בכל עת.
במקרים חריגים או כוח עליון, החברה שומרת לעצמה את שיקול הדעת להציע פתרון חלופי לפי הנסיבות.
